My second Liebster Award


(CAT) Fa un parell de dies vaig rebre el meu segon premi, i m'ha fet tanta ilusió com el primer. Me l'ha concedit la Sandra des del seu blog El meu granxet, un blog molt interessant amb amigurumis molt macos, i altres manualitats de ganxet molt inspiradores.

I aquí la meva resposta a les preguntes:
  1. Vas pensar en altres noms pel blog abans de decidir el que té? No me'l vaig pensar gens... Witchnofret és el meu alias des de fa tants anys que el sento tant meu com Mònica. Lo de "handcraft" va ser per distingir el blog per si algún dia me'n faig un altre d'un altre tema.
  2. Has passat alguna nit en vetlla per estar treballant en el blog? No, no escric pas tant, poso unes cuantes fotos, i explico els detalls (patró, materials, llana...) per si algú ho vol repetir, que tingui la informació que necessita.
  3. Quines coses positives obtens del teu blog? Em fa ilusió saber que gent de tot el món pugui interessar-se per les manualitats i patrons que faig. Em serveix per seguir altres teixidores i compartir coneixements i consells.
  4. Si preguntés a algú que et coneix, quina virtut em diria que tens? Sóc molt perfeccionista, si no quedo satisfeta amb el resultat, desfaig totes les vegades que calguin.
  5. I quin defecte? No tinc gaire paciencia per ensenyar... Com sempre he teixit... em sembla que és molt fàcil..
  6. Quines aficions tens en la teva vida offline? Teixir, llegir, escoltar música i nedar.
  7. Què et fa riure? Els acudits dels meus companys d'uni que no fan gràcia a ningú més... Per exemple, l'altre dia un amic em va dir que si tenia un fill li diria Lluc i si tenia una filla li diria Laia per poder dir: "Lluc (Luke) soy tu padre".  Encara se'm surten les llàgrimes.
  8. I plorar? La crueltat.
  9. Quin és el teu animal preferit? Els gossos, n'hauriem d'aprendre!
  10. Una cosa que et va marcar en la infantesa?  Que les meves àvias estiguessim sempre fent mitja o ganxet.
  11. Un consell per algú que comença? Tenir paciencia i practicar molt.
Com és el segon que rebo no poso guanyadors... hauria de premiar als mateixos a qui ja vaig donar el premi.

(ES) Hace un par de dias recibí mi segundo premio, y me ha hecho tanta ilusión como el primero. Me lo ha concedido Sandra des de su blog El meu granxet, un blog molt interesante con amigurumis muy bonitos y otras manualidades de ganchillo muy inspiradoras.

La respuesta a las preguntas que formula:
  1. Pensaste otros nombres del blog antes de decidir el que tiene? No me lo pensé nada... Witchnofret es mi alias des de hace tantos años que lo siento tanto mio como Mònica. Lo de "handcraft" lo puse para distingui de otros futuros blogs por si algun dia me hago otro.
  2. Has pasado alguna noche en vela por trabajar en el blog? No, no escribo demasiado, pongo algunas fotos y explico los detalles (patrón, materiales, lana...) por si alguien lo quiere repetir, que tenga toda esa información.
  3. Que cosas positivas obtienes de tu blog? Me hace ilusión que haya gente de todo el mundo que le interesen mis manualidades. Me sirve para compartir i aprender de otros tejedores intercambiando consejos.
  4. Si preguntase a alguien que te conoce, que virtud diria que tienes? Perfeccionista, si algo no me queda bien, lo deshago todas las veces que haga falta hasta que tenga el resultado esperado.
  5. I que defecto? No tengo paciencia para enseñar... Como a mi me parece muy fácil, pienso que para los demás tiene que serlo también...
  6. Que aficionds tienes en tu vida offline? Tejer, leer, escuchar música y nadar. 
  7. Que te hace reir? Los chistes malos de mis compañeros de la uni que no hacen grácia a nadie más... Por ejemplo, el otro dia un amigo me dijo que si tenia un hijo le llamaria Lluc y si era niña Laia para poderle decir: "Lluc (Luke) soy tu padre".  Aun se me saltan las lágrimas.
  8. Y llorar? La crueldad.
  9. Cuál és tu animal favorito? Los perros!
  10. Algo que marcó tu infancia? Mis abuelas siempre haciendo labores.
  11. Un consejo para alguien que empiece? Tener paciencia y practicar mucho.
Como es el segundo que recibo no pongo ganadores porque premiaría a los mismos...

(EN) Some days ago I received my Second Liebster Award. For me is as important as the first. Sincerely thanks to Sandra from her blog El meu granxet, a very insteresting blog with a lot of cute amigurumis and other inspired crochet works.
 
My answers are:
  1. Did you think other names before choose the name of the blog? No, Witchnofret is my alias, as common for me as my real name Mònica. I added "handcraft" to distinguish  this blog from others future blog if I wanted to create another one day.
  2. Did you spent a sleepless night to work in the blog? No, I only put some pictures and short description with pattern used, needles, yarn...
  3. Positive things that get on your blog:  To know that people around the world follow my blog. Share with other knitters, learn and exchange tips.
  4. Which positive attribute do you have? Perfectionist. I repeat a lot of time until I have expected results.
  5. And negative? No patience to teach... when for me seams so easy.
  6. Off-line hobbies? Knit, read, listen music and swim. 
  7. What makes you laugh? Bad jokes from my university mates that nobody else laugh. For instance, a friend said me that if he have a son one day he would call Lluc if is a boy and Laia if is a girl. To tell him: Lluc (Luke) i'm your father. Hilarious! XD
  8. And cry? Cruelty. 
  9. Favourite animal? Dogs!
  10. Something that marked your childhood? Grandmas knitting and sewing.
  11. A tip for someone who begins to knit? Patience and practice.
I don't put winners cause this is my second award and I will give my award to the same winners, that make no sense.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)