Skulls Shawl

 (CAT) Aquest és un dels patrons clàssics que triomfen pel Ravelry, i feia mesos que el tenia a la meva llista de projectes per fer. El vaig començar a l'estiu, i em pensava que mai més l'acabaria... Vaig comprar només 3 troques de Katia Syros.... doncs el fil és molt finet i vaig pensar que n'hi hauria prou. Però em vaig equivocar..., i va quedar parat durant mesos. Estava ben a punt de quedar-se com a projecte inacabat, doncs Katia havia deixat de fabricar aquest fil. Li vaig demanar a la Elsa de Enredant la troca si me'l podia aconseguir. Un bon dia, em va trucar per dir-me que havia un distribuïdor que li havia aconseguit 3 troques d'unes restes. No us podeu imaginar l'alegria que em va donar... Així que finalment el vaig poder acabar. Però ara ja som a l'hivern... i hauré d'esperar a l'estiu vinent per estrenar-lo. El patró és de la dissenyadora sueca kungen och majkis que ha publicat el patró gratuïtament en suec i anglès al seu bloc Crochet skull shawl amb dues versions disponibles: fent els ulls per separat, o tot seguit. Jo vaig provar les dues versions, i haig de dir que em vaig decantar per fer els ulls per separat, encara que fos més incòmode. Tot i que no ho sembli, el patró és fàcil de seguir, després d'unes quantes repeticions te l'acabes aprenent de memòria. Ara només em falta disfrutar-lo, que després de tant patiment m'ho mereixo ;) Més informació al Ravelry.


  (ES) Éste es uno de los patrones clásicos que triumfan por Ravelry, y hacia meses que lo tenia en mi cola de proyectos futuros. Lo empencé en verano y pensaba  que nunca lo acabaría... Compré sólo 3 ovillos de Katia Syros.... pero como és muy finito, creí que me cundiria para hacer el chal. Me equivoqué..., y estuvo parado durante meses. Estuvo a punto de quedarse como proyecto inacabado por falta de material, pues Katia habia dejado de fabricar éste hilo. Le pedí a Elsa de Enredant la troca si me lo podia conseguir. Un buen dia, me llamó para decirme que un distribuidor le habia encontrado 3 ovillos de unos restos. No os podéis imaginar la alegria que me dió...  Por fin, podria acabarlo, aunque ya estuviesemos en invierno... Tendré que esperar al verano que viene para poder estrenarlo. El patrón es de la diseñadora sueca kungen och majkis que ha publicado el patró gratis en sueco y inglés en su blog Crochet skull shawl en dos versiones: tejiendo los ojos por separado, o todo seguido sin cortar hilo.  Probé las dos versiones, y elegí la de tejer los ojos por separado, aunque es mucho más incómoda, me gustó más. Aunque no lo parezca el patrón es fácil de seguir, después de unas cuantas repeticiones, acabas por aprenderlo de memória. Ahora sólo me queda disfrutarlo, que después de tanto sufrimiento me lo merezco ;) Más información en Ravelry.

  (EN) This is one of the most popular projects in Ravelry, and I had it in my queue during months. I begun this project in summer, and I can believe that I have finally finished it. I bought only 3 skeins of Katia Syros....  but it was insufficient to finish the shawl. This yarn is discontinued by Katia. For this reason this project was stand during some months. I asked to Elsa from Enredant la troca if she can get more yarn. One day, she called me to give me the best new,  her stockist found 3 skeins from leftovers. I was hugely happy, I can finish my shawl! Well, we are now in winter, and I have to wait until next summer to wear it. This pattern is by the Swedish designer kungen och majkis, she published the pattern in Swedish and English in her blog Crochet skull shawl in two versions: kniting eyes separately or together without cut yarn. I tested the two versions, and I chose the first one. The knit eyes separately version is more uncomfortable, but more beautiful. The pattern is easy, and after some repetitions you can remember the pattern. Now, I have to enjoy it, because I suffered too much with it and I deserve it! ;) More info in Ravelry.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Nordic Hat

Puerperium Cardigan beige

Patrón de la princesa Mononoke (spanish version)